יום חמישי, 31 באוגוסט 2017

הורות- הוראות הפעלה

כולנו מכירים את הרגע בו, אנו נמצאים בסיטואציה עם הילדים שלנו ואין לנו מושג איך יוצאים ממנה?
מה הפתרון הנכון?
מה עלי לעשות כדי שהם יענו לבקשתי ומצד שני לא יהפכו לילדים מרצים?
הם רבים ביניהם ורוצים שאשפוט (ואני רק רוצה שקט), מי צודק? מי אשם?
הם בוכים ומתמרדים כששומעים את הלא ואני יושבת עם עצמי ותוהה האם באמת נכון להתעקש על זה?
האם זה באמת חשוב לי?
ואם לא, אז להיכנע? 
אבל מה עם הגבולות שכולם מדברים עליהם???
ולא נזכיר את חילוקי הדעות בין בני הזוג, דרך החינוך, האני מאמין של כל אחד...

בקיצור, 
כפי שאתם מבינים, ילדים זה שמחה, רק חבל שלא מגיעים עם ספר הדרכה...

יום אחד נתקלתי בבעיה, שהרגשתי שאני חייבת מישהו אובייקטיבי, שישאל את השאלות הנכונות ויוביל אותי לפתרון שיהיה נכון לי, לבעלי וכמובן לילדים.

הגענו די במקרה, למיכל בראון מדריכת הורים ומהרגע הראשון היה חיבור טוב והרגשנו שהגענו למקום הנכון.

מיכל הקשיבה לסיבה שהביאה אותנו אליה, ובמספר פגישות, דרך שאלות מכוונות, שימוש בקלפים שונים ומגניבים ולימוד שפת תקשורת חדשה, ציידה אותנו בכלים להתמודד עם הבעיה איתה באנו ולא רק.

כמו כן,
בימים אלו מיכל מוציאה את ספרה הראשון לאור "ליאת עוד מעט כמעט" 
ואני מנצלת את הבמה, לאחל לה המון בהצלחה!




אז ברגע הבא, בו תרגישו שהכל היה נראה אחרת לו היו לכם הוראות הפעלה, פשוט להתקשר למיכל, 
והיא כבר תדע לכוון אתכם לעמוד הנכון!

מיכל בראון 052-5583397

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה