יום חמישי, 8 ביוני 2017

פינוק של בוקר שישי (ולא רק...)

מי שמכיר אותי יודע, שארוחות בוקר בשישי- זו האהבה שלי.

לפעמים עם בעלי, לפעמים עם חברות ולפעמים אפילו עם עצמי!

לרוב אני בוחרת בארוחת הבוקר הישראלית המוכרת-
מקושקשת, סלט, מטבלים, גבינות, לחם, קפה ומיץ סחוט (בא לי!!!)

בשישי האחרון, החלטתי לנסות משהו חדש- ארוחת בוקר בסגנון בופה,
ללא מוצרי חלב! כן, גם הקפה מוגש עם סויה/חלב שקדים...

מודה שחששתי שאתאכזב, כי איך אפשר בלי גבינות בארוחת בוקר???
אבל ברגע שנכנסתי למסעדה, החשש היחיד שהיה לי, זה שלא אצליח לטעום מהכל...

המגוון היה עצום! אתן מספר דוגמאות לצורך המחשה:

סלטים-ירקות, טונה, בורגול, קינואה, ביצים ועוד...
אנטי פסטי
ירקות בטמפורה
מאפים (בורקסים, ג'חנון)
מספר סוגי לביבות
מטבלים
דגים
נקניקים
לחמים
ועוד ועוד...










כמו כן, כל סועד יכול להזמין ביצים בסגנון שהוא אוהב (כולל שקשוקה!)

שתיה חמה ושתיה קלה (מיץ שסחוט במקום!)

כל התענוג הזה ב69 ש"ח בלבד!!!
ואגלה לכם סוד- החודש (יוני 2017), יש מבצע של 1+1 על ארוחות בוקר באמצע שבוע!

המסעדה נקראת "בופה" והיא ממוקמת בליגד סנטר במודיעין.

יש גם בופה צהריים- לא ניסיתי אבל אני בטוחה שהוא ברמה גבוהה, לפחות כמו הבופה של הבוקר!



ועוד דבר אחד, לא פחות חשוב- השרות היה מעולה!!!

אז אם עוד לא תכננתם כלום למחר, לכו  תתפנקו...

תודו לי אח"כ :-)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה