יום רביעי, 24 במאי 2017

קסם של ערב

תמיד התעניינתי בתחום אמנות החושים.
בכל אירוע כזה, מוצאת את עצמי מנסה לפענח מה הסוד? איך זה קורה? 
זו זריזות ידיים? באמת יש לאדם שמולי יכולות שמעל הטבע?
לרוב, נשארת ללא פתרון אבל עם חוויה מעניינת ומרגשת...

לכן, היה לי ברור , שאת האירוע במועדון היין הישראלי, בו הופיע איתי סונטג, אני לא מתכוונת לפספס!

אז מי זה איתי סונטג, אם שואלים?
איתי, הוא הכוכב הבא באומנות חושים!!!
חייל משוחרר, ששרת בצה"ל בתפקיד שלא ידעתי שקיים- קוסם צבאי!




מעבר ליכולות המיוחדות שלו, איתי משלב במופע הומור, שנינות וחיוך אינסופי.




כהרגלי, הייתי חשדנית לאורך המופע, עד שהחלטתי שאני חייבת לבדוק שזה אמיתי 
ושהאנשים בקהל הם לא חברים שלו שמשתפים פעולה 😉
והתנדבתי להשתתף בקטע הבא.

איתי שאל אותי מספר שאלות, שאין שום סיכוי שיודע את התשובות עליהן,
ואז, בקש שאספור עד 10 בקול ועוד כל מיני דברים שנראים לא קשורים לכלום,
ולאט לאט, חשף את התשובות לכל השאלות!!!
הייתי המומה ורק אחרי שישבתי ונרגעתי, קלטתי את ה"טריק", 
אבל עד לרגע זה, לא ברור לי איך הוא עשה את זה, שהרי הוא כל הזמן היה מולי.




אז אסכם ואומר, שאם בא לכם ערב שונה ומעניין, פרגנו לעצמכם קסם של ערב עם איתי סונטג.

אגב,
לאחר האירוע, החלטנו ללכת למסעדה,
בחרנו את "הקוסם" ורק תוך כדי אכילה ומבט על שם המסעדה,
הבנו שכנראה זה לא סתם...




סיום מקסים לערב קסום!!!








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה